سئو و بهینه سازی سایت - به صفحه اول گوگل بیایید signcompany.ir 09365026563

سئو و بهینه سازی
سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید
http://signcompany.ir
09365026563

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است


شرکت تکنو ماشین ویستا طراح و سازنده انواع ماشین آلات صنعتی با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه  طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی با بهترین کیفیت و سرعت و برابری با مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا

مهندسی معکوس تکنولوژی ماشین آلات غربی و راه اندازی خطوط تولید

ساخت ماشین آلات تولید الکترود از صفر تا صد

ساخت دستگاه تولید لوله بخاری با به روز ترین تکنولوژی های جهان

ساخت خط تولید خرپا تیرچه و تضمین کیفیت و کارآیی

ساخت انواع دستگاه کشش مفتول مورد نیاز کلیه صنایع مفتولی کوچک و بزرگ

ساخت خط تولید سیم وایر جوش CO2 با صرفه و اقتصادی

ساخت انواع میکسر برای فعالیت های مخلوط سازی

ساخت انواع پرس های هیدرولیک سنگین کار

ساخت دستگاه برش الوار چوب با سرعت و دقت بالا

ساخت دستگاه تولید لوله آزبست سیمانی و مقاوم در برابر آتش و یخ زدگی

 

جهت سفارش و مشاوره رایگان می توانید با شماره های   09171113414   یا   09302629616   تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۲۹
signcompany.ir

مترجم عربی فی شیراز



للعلاج فی أرقی مصحات و مستشفیات إیران فی مدینة شیراز و باستخدام أحدث الأجهزة الطبیة و تحت اشراف طاقم طبی متخصص و أطباء مشهورین

 

علاج أمراض العیون

علاج أمراض الأسنان

علاج أمراض العظام

علاج أمراض النساء

تجمیل الوجه

زراعة شعر

الأشعة مغناطیسة

شفط الدهون و تخفیف الوزن

شد ترهلات الجسم و إزالة التجاعید

 


ابوعبدالله عباسیان 989170199778+



تعرف مدینة شیراز بالحسن الضیافه واطباء ذو جودة العالیه،  میزة خدمات طبیه فی شیراز هی«أفضل جوده واقل تکلفه»، علاج کافة الأمراض و المشاکل الطبیة بأحدث الطرق و أفضل الأجهزه ومن قبل أطباء اخصائین مع توفیر مترجم عربی



دلیل العلاج و سیاحه فی مدینه شیراز

بجمیع اکبر اطباء و احسن العیادات فوق تخصصیه امراض العیون

 

علاج أمراض العیون فی شیراز ، علاج أمراض النساء فی شیراز ، علاج أمراض الأسنان فی شیراز ، تجمیل الوجه فی شیراز ، عظام فی شیراز ، زراعة شعر فی شیراز ، شد ترهلات الجسم و إزالة التجاعید فی شیراز ، الأشعة مغناطیسة فی شیراز ، علاج بالأوکجسین فی شیراز ، شفط الدهون و تخفیف الوزن فی شیراز
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۴۳
signcompany.ir

تحصیل در چین



کشور چین کشوری پهناور واقع در قسمت شرق آسیا می باشد که به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان و سومین کشور وسیع دنیا شناخته می شود.پایتخت این کشور بیجینگ بوده، زبان رسمی مردم ماندراین و نظام سیاسی کمونیستی می باشد. اما می توان گفت اکثر مردم کشور به زبان انگلیسی تسلط دارند.
اقتصاد قوی این کشور و هزینه های نسبتا کم زندگی مانند اجاره پایین مسکن ، سیستم حمل و نقل قوی و سریع از جمله قطار های سریع السیر و اتوبوس های فراوان باعث علاقه ی زیادی از مردم به مهاجرت به چین از طریق تحصیل شده است. همچنین دانشگاه های رنکینگ بالا و معتبر آن مورد توجه دانشجویان زیادی واقع می شود.
مردم چین بسیارخوش رفتار و مهمان نواز بوده و با خارجی ها همچون مهمان برخورد می کنند.


 

مهاجرت به چین از طریق تحصیل

 

شرایط مهاجرت به چین از طریق تحصیل

افرادی که قصد دارند جهت مهاجرت به چین از طریق تحصیل اقدام نمایند و در دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند می توانند به راحتی از طریق اخذ پذیرش دانشگاهی از دانشگاه های معتبر اقدام نمایند. نکته ی مهم در مهاجرت به چین از طریق تحصیل تایید اعتبار دانشگاه انتخابی شما توسط سفارت این کشور می باشد.برای مهاجرت به چین از طریق تحصیل در مقطع لیسانس دانستن زبان چینی و تسلط کامل الزامی می باشد. دانشگاه ها به صورت دولتی و خصوصی بوده و 190 دانشگاه در چین مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد.
 

 

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری با مهاجرت به چین از طریق تحصیل

متقاضیان مهاجرت به چین از طریق تحصیل در پایان دوره ی تحصیلی شان می توانند با پیدا کردن کار مرتبط ،که چندان کار سختی نمی باشد ، ویزایشان را به ویزای کاری تغییر داده و در این کشوربمانند.افرادی که به تدریس علاقه مند می باشند مشاغل زیادی برای تدریس به عنوان مثال زبان انگلیسی وجود دارند.



انواع ویزای تحصیلی جهت مهاجرت به چین از طریق تحصیل

نوع اول: متقاضیان مهاجرت به چین از طریق تحصیل که تحصیلشان بیش از 6 ماه زمانبرخواهد بود.

نوع دوم :متقاضیان مهاجرت به چین از طریق تحصیل که تحصیلشان 6 ماه یا کمترزمانبر خواهد بود.
 

 

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به چین از طریق تحصیل

داشتن مدارک زیر برای مهاجرت به چین از طریق تحصیل الزامی است :
- پاسپورت شخص و کپی از صفحات آن

- فرم تکمیل شده ی درخواست ویزا

- عکس فرد اخذ شده در شش ماهه اخیر

صادر شده توسط وزارت آموزش و وزارت امور خارجه چین JWZ.1  یا  JWZ .2

نامه پذیرش از دانشگاه انتخابی

پرینت فرم پر شده ی درخواست آنلاین مهاجرت به چین از طریق تحصیل

پرداخت مبلغ حق الزحمه ی سفارت و خدمات انجام ویزای مهاجرت به چین از طریق تحصیل

درخواست های مهاجرت به چین از طریق تحصیل اضافی طبق اختیارات قانونی

 

مهاجرت به چین از طریق تحصیل

 


مزایای مهاجرت به چین از طریق تحصیل:

مزایای زیر را می توان برای مهاجرت به چین از طریق تحصیل بیان نمود:
 _ مهاجرت به چین از طریق تحصیل فرصت خوبی است برای آشنایی با فرهنگ غنی و باستانی مردم این کشور واز طرف دیگر زندگی در کشوری مدرن و امروزی که رشد اقتصادی آن بسیار چشمگیر است.این کشور پس از آمریکا لقب دوم اقتصاد برتر را به خود اختصاص داده است و شرکت های بزرگی در آن شعبه و کارخانه دارند.
_با  مهاجرت به چین از طریق تحصیل امکان اخذ بورسیه های تحصیلی وجود دارد و هزینه های تحصیل در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین می باشد. این در حالی است که رتبه ی دانشگاه های این کشور در رشته های متفاوت در حد دانشگاه های اروپایی است.

 

ممکن است به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید :

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

 

 

ابر کلمات کلیدی :

مهاجرت به چین برای تحصیل , مهاجرت تحصیلی به چین , معایب تحصیل در چین , مزایای تحصیل در چین , هزینه تحصیل در چین , معایب تحصیل پزشکی در چین , تحصیل زبان چینی در چین , تحصیل در چین مهندسی , تحصیل روانشناسی در چین , ویزای تحصیلی چین , ویزای دانشجویی چین , مهاجرت از طریق تحصیل به چین , اقامت چین از طریق تحصیل , اخذ اقامت چین از طریق تحصیل , اخذ اقامت دائم چین از طریق تحصیل , شرایط تحصیل در چین , تحصیل در چین بدون مدرک زبان , تحصیل در چین پزشکی , تحصیل در چین دندانپزشکی , تحصیل در چین 2019 , تحصیل در چین به زبان انگلیسی , تحصیل در چین apply abroad , تحصیل در چین 2018 , بورسیه تحصیلی چین 2018 , بورسیه کارشناسی ارشد در چین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۱۹
signcompany.ir

اسپانسر فامیلی استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر جزو ویزای خویشاوندی و توریستی استرالیا است. اگر خواهری دارید که در استرالیا اقامت دارد می توانید برای دریافت این ویزا و مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر اقدام فرمایید. جزئیات بیشتر در باب مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر را در ادامه این مقاله بخوانید.

 

مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر

 

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر

اولین شرط برای مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر این است که خواهرتان اقامت دائم و یا شهروندی استرالیا را داشته باشد. به این منظور باید حداقل دو سال از اقامت ایشان گذشته باشد. فرم درخواست مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر باید توسط اسپانسرکننده که خواهرتان است تکمیل شود. همچنین اسپانسرکننده باید ثابت کند که می تواند خرج و مخارج شما در استرالیا را بپردازد.

 

ویزای مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر

درواقع ویزایی که به منظور مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر باید درخواست داد ویزای توریستی استرالیا است که به عنوان دعوتنامه توریستی توسط خواهرتان اقدام می شود. مدت این ویزا 3 تا 6 ماه است و 30 تا 45 روز برای صدور آن زمان لازم است. با مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر به اقامت استرالیا نمی رسید. مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر فقط راه رسیدن به اقامت استرالیا را هموار می کند، چرا که بعد از ورود به استرالیا با کار، سرمایه گذاری، تحصیل و ... می توانید اقامت استرالیا را به دست آورید.

 


ابر کلمات کلیدی :

مهاجرت به استرالیا از طریق خواهر , ویزای اسپانسری استرالیا , مهاجرت به استرالیا از طریق دعوت نامه , مهاجرت به استرالیا از طریق دعوتنامه , مهاجرت به استرالیا از طریق خویشاوندی , مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی , ویزای خانوادگی استرالیا , ویزای اسپانسر استرالیا , ویزای اسپانسر فامیلی استرالیا , شرایط ویزای خانوادگی استرالیا , ویزای توریستی خانوادگی استرالیا , ویزای خویشاوندی استرالیا , مهاجرت به استرالیا از طریق برادر , مهاجرت به استرالیا از طریق فامیل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۱۹
signcompany.ir

تحصیل در روسیه

 

در ابتدا به منظور مهاجرت به روسیه برای تحصیل به معرفی کامل این کشور می پردازیم :

کشور روسیه با 17075200 کیلومتر مربع وسیع ترین کشور جهان محسوب می شود. جهت بررسی مهاجرت به روسیه برای تحصیل گفتنی است جمعیت کشور روسیه بیشتر از 140 میلیون نفر است که از این جهت هشتمین کشور پرجمعیت جهان به شمار می آید. پایتخت و مرکز سیاسی  این کشور شهر مسکو می باشد. سنت پترزبورک، نووسیبیرسک، یکاترینبورک، نیژنی نووگرود، ولگوگراد، سامارا، ایرکوتسک، امسک، قازان، اوفا، چلیا بینسک، روستف آن دون، کراسنویارسک، و ساراتف از شهرهای بزرگ و مهم روسیه به شمار می روند. واحد پول این کشور روبل روسیه است و ارزش هر روبل حدودا 63 تومان می باشد. روسیه با چهارده کشور هم مرز است. از شمال با اقیانوس منجمد شمالی، از جنوب با کشورهای قزاقستان، مغولستان و چین، از غرب با کشورهای فنلاند، اوکراین، نروژ، لیتوانی، لهستان، استونی، لاتویا و بلاروس، از جنوب شرقی با کره شمالی، از جنوب غربی با آذربایجان و گرجستان، از طریق دریای خزر با ایران و از شرق با اقیانوس آرام شمالی هم مرز است.

 

مهاجرت به روسیه برای تحصیل

 

مقطع لیسانس و فوق لیسانس جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل

 تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل 4 سال می باشد و افرادی که تقاضای ورود به این دوره را خواستار هستند می بایست برای لیسانس مدرک دیپلم و برای هر دو مقطع مدرک زبان روسی را دریافت کنند. حائزاهمیت است که این دوره به زبان روسی تدریس می شود و افراد متقاضی این دوره باید مدرک زبان روسی جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل داشته باشند.

افرادی که جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی اقدام می کنند مجوز کار کردن به مدت 10 ساعت و فوق لیسانس به مدت 20 ساعت  در هفته را دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد تقریبا بین 7 تا 10 دلار برای هر یک ساعت در روز می باشد که مجموع درآمد آن ها در ماه از طریق این کارها به آسانی می تواند مخارج زندگی و تحصیلی افراد در یک سال را تامین کند. هزینه زندگی در روسیه حداقل 500 دلار در ماه می باشد. البته هر شخصی که داوطلب مهاجرت به روسیه برای تحصیل و ادامه تحصیل در این کشور است باید قبل از رفتن به روسیه پشتوانه مالی خود را به مدت یک سال و تا زمان رسیدن به کار در نظر داشته باشد. در این صورت ریسک اقدام برای تحصیل به میزان بسیاری زیادی کاهش خواهد یافت.

هزینه تحصیل در روسیه جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل نسبت به کشورهای پیشرفته جهان پائین و قابل ملاحظه می باشد و مدارک و رنکینگ دانشگاه های روسیه برای ارتباط با دانشگاه های بزرگ و معتبر جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به دور از این موضوع تعداد زیادی از افراد به دلیل بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل اقدام می کنند! و افرادی هم کشور روسیه را برای اتمام دوره فوق لیسانس انتخاب می کنند، به این دلیل است که شانس خود را به منظور اخد بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا افزایش دهند که مبلغ قابل توجهی می باشد.

 

تحصیل در مقطع دکترا جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل

همان طور که در پاراگراف پیشین اشاره کردیم کشور روسیه همانند سایر کشورها پیشتاز و برتر در بحث تحصیلی و مهاجرت به روسیه برای تحصیل می باشد. نکته قابل توجه این است که کشور روسیه به دانشجویان در مقطع دکترا توجه خاصی دارد و شرایط ویژه ای جهت تسهیل آسان و زندگی در طول دوره ی دکترا برای آن ها فراهم آورده است. البته تحصیل در این کشور در مقطع دکترا به دو صورت بورسیه و تحصیل خود حمایتی امکان پذیر می باشد که برای بورسیه روسیه متقاضیان زیادی وجود دارد. دانشجویانی که درمقطع دکترا در کشور روسیه تحصیل می کنند مجوز کار به مدت زمان 30 ساعت در هفته را دارا می باشند که میانگین حقوق آن ها تقریبا بین 7 تا 12 یورو برای هریک ساعت است که مجموع درآمد های حاصل از این راه هزینه های زندگی و تحصیلی فرد را در 1 سال جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل تامین می کند.

 

تحصیل پزشکی جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل

یکی از بهترین راه های مهاجرت به روسیه برای تحصیل، تحصیل پزشکی می باشد که هم شرایط تحصیلی ایده ال و هم بازار کار مناسب تری پس از فارغ التحصیلی دارد و در کل آینده روشنی در پیش روی شما خواهد گذاشت.

 

رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل

روسیه جزو کشورهایی است که با دانشگاه هایی با سطح علمی بالا در حد استانداردهای جهانی با مدرک مورد قبول و تایید در تمام دنیا در مقایسه با کشورهایی نظیر آلمان‌ امریکا، و انگلستان که به دلائل مختلف از قبیل کنکورهای ورودی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و هزینه های سنگین و بالای آنها و شرط معدل و کسب نمره آیلتس بالا و موانع دیگر از این دسته که باعث شده شما عزیزان از مهاجرت به روسیه برای تحصیل ناامید شوید. اما کشور روسیه به دور از شرایط  دشوار ذکر شده اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های فوق به سه زبان دلخواه انگلیسی، فرانسه و روسی، در بهترین و معتبرترین دانشگاه های خود نموده و نکته ای که دارای اهمیت است این است که این دانشگاه های روسیه مورد تأیید وزارت علوم ایران نیز می باشند و دیگر نیاز به نگرانی از موفق نشدن در ورود به تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی نمی باشد.

 

دوره های تخصصی در بیش از 100 شاخه پزشکی جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل

- انترنی/ کارورزی: طول دوره – 1 سال

- رزیدنتی بالینی (تدریس به زبان روسی و انگلیسی): طول مدت دوره – 2 تا 5 سال، بسته به تخصص و هدف متقاضی مهاجرت به روسیه برای تحصیل

- دکترا: طول دوره -3 سال

قابل توجه است که در کشور روسیه جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل محدودیت سنی حائز اهمیت نیست و هزینه های بسیار پایین تحصیل در روسیه  امکان استفاده از امکانات ویژه خوابگاهی به صورت نیمه رایگان و بدون نیاز به حساب بانکی از دیگر مزیت های ورود به این کشور می باشد.

 

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل

- آخرین مدرک تحصیلی به همراه ترجمه رسمی

- ریز نمرات تحصیلی به همراه ترجمه رسمی

- کپی و اصل پاسپورت به همراه ترجمه رسمی

- ارائه گواهی پزشکی مبنی بر سلامت کامل و تایید شده از سوی سازمان نظام پزشکی مرکزی

- کپی و اصل شناسنامه همراه با ترجمه رسمی

 

هزینه های تحصیل جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل

هزینه ها جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل با توجه به دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت می باشد اما به طور کل می توان گفت هزینه تحصیل در کشور روسیه در مقطع لیسانس و فوق لیسانس  حدود 2500 تا 4500 دلار برای هر یک ترم و در مقطع دکترا حدود 3500 تا 6000 دلار برای هر یک ترم تحصیلی می باشد. بورسیه های تحصیلی در روسیه در بیشتر موارد به دانشجویانی که یک یا دو ترم تحصیلی را با موفقیت و نمرات بالا طی کرده باشند تعلق می گیرد. اما گاهی مواقع حتی قبل از شروع سال تحصیلی نیز به برخی از دانشجویان متقاضی مهاجرت به روسیه برای تحصیل که سوابق تحصیلی عالی داشته باشند بورسیه تحصیلی اعطا می شود.

 

به طور کلی برای اطلاعات  بیشتر با داشتن پاسپورت و کارت شناسایی و رزومه کامل از آنچه نیاز شماست و در مورد شرایط و مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به روسیه برای تحصیل می توانید با مشاوران موسسه آینده سازان مهر مشورت کنید.

 

ممکن است به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید :

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

مهاجرت به چین از طریق تحصیل

 

ابر کلمات کلیدی :

مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل , مهاجرت به روسیه برای تحصیل , مهاجرت تحصیلی به روسیه , ویزای تحصیلی روسیه , مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل , مهاجرت تحصیلی به روسیه , مهاجرت به روسیه , اقامت روسیه از طریق تحصیل , تحصیل در روسیه , هزینه تحصیل در روسیه داروسازی , تحصیل در روسیه بورسیه , تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان , تحصیل در روسیه دندانپزشکی , تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی , مهاجرت از طریق تحصیل به روسیه , اقامت روسیه از طریق تحصیل , حداقل معدل برای تحصیل در روسیه , هزینه تحصیل در روسیه 2018 , مشاوره تحصیل در روسیه , شرایط بورسیه تحصیلی در روسیه , شرایط تحصیل در روسیه با مدرک دیپلم , مراحل تحصیل در روسیه , مهاجرت به روسیه از طریق تحصیلی , شرایط مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل , شرط معدل برای تحصیل در روسیه , شرایط بورسیه تحصیلی در روسیه , مدارک لازم برای تحصیل در روسیه , ویزای دانشجویی روسیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۴۱
signcompany.ir

مشاوره کشت گیاهان دارویی

 

مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی اهمیت بسزایی دارد. اطلاع از اینکه که کدام گیاه مناسب کشت در کدام منطقه است بسیار مهم می باشد. شرکت پارس اکسیر فارس در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی

 

مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی در شرکت پارس اکسیر فارس

شرکت پارس اکسیر فارس عضو انجمن علمی گیاهان دارویی است و سابقه ای چندین ساله در تولید و تکثیر گیاهان دارویی دارد. شرکت پارس اکسیر فارس قلمه ها و بذرهای گیاهان دارویی را به تمام نقاط کشور ارسال کرده و همچنین به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می کند. شما عزیزان در هر نقطه از ایران می توانید جهت مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی با ما تماس بگیرید.

 

بازار کار جهت مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی

بازار گیاهان دارویی شرکت پارس اکسیر فارس فقط مخصوص ایران نیست؛ بلکه با مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی می توانید کسب و کارتان را در اکثر مناطق جهان توسعه داده ومحصولات خود را صادر کنید. جهت مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی با شرکت پارس اکسیر فارس تماس بگیرید.

 

جهت سفارش و مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.

 

 

ابر کلمات کلیدی :

شرکت پارس اکسیر فارس , گیاهان دارویی , بذر , نهال , تولید قلمه , تولید و تکثیر گیاهان دارویی , شیراز , تولید کننده , فروش نشاء , مشاوره کاشت گیاهان دارویی , مشاور کاشت گیاهان دارویی , مشاوره برای کاشت گیاهان دارویی , مشاوره در زمینه کاشت گیاهان دارویی , کاشت گیاهان دارویی , آموزش کاشت گیاهان دارویی , پرسودترین گیاه برای کاشت , انواع گیاهان دارویی , گیاهان دارویی , کشت گیاهان دارویی , مشاوره کشت گیاهان دارویی , پرورش گیاهان دارویی , اصول پرورش گیاهان دارویی , پرورش گیاهان دارویی در گلخانه , گیاهان دارویی قابل کشت , کشت گیاهان دارویی زودبازده , کشت گیاهان دارویی پرسود , مشاوره کشت گیاهان دارویی , فروش نشاء گیاهان دارویی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۰۲
signcompany.ir

سرمایه گذاری آلمان

 

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری


خرید ملک جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک برای کشورهایی مثل پرتقال،یونان....میسر می باشد و کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قادر نیستند از روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برای اقامت آلمان اقدام نمایند که این به معنای عدم امکان خرید ملک در این کشور نمی باشد و از راه های متفاوتی یک فرد خارجی می تواند اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در آلمان نماید و مالک تام گردد.


خرید مغازه، املاک تجاری، هتل و ... جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

راه دیگر مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری خرید مغازه است که در چنین مواردی از سرمایه گذاری خرید ملک تجاری به همراه ثبت شرکت انجام می شود. لازم به ذکر است که باید حساب مالی شخص سرمایه گذار جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برای بیزینس در نظر گرفته شده مناسب باشد یا گردش مالی کافی برای ثبت شرکت مد نظر مانند رستوران،شرکت و ... داشته باشد؛ بنابراین ایجاد کسب و کار و یا تاسیس شعبه در این کشور جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری با عنوان شرکت انجام پذیر است.

نمونه ای از ثبت شرکت ها در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری عبارتند از :
- پیگیری حرفه یا خدمات مانند رستوران یا مغازه
- شعبه ای از شرکتی که در کشور خود دارید
_نمایندگی
_دفتر فروش،کارخانه،انبار
_شعبه مستقل

ثبت شرکت در این کشورجهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری متوسط هزینه ای برابر با 9000 تا 13000 یورو را داراست که شامل انجام کارهای اداری این پروسه می باشد.


خرید سهام دولتی جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

در این روش جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری بلافاصله پس از خرید اوراق سرمایه گذاری به شخص اقامت داده می شود؛ به این ترتیب که شخص مبلغی که دولت تعیین نموده را به مدت محدود به عنوان مثال 5 سال به دولت می دهد و سریعا اقامت دائم کشور را دریافت می کند. پس از این 5 سال اصل پولش را نیز بدون هیچ گونه سودی دریافت می کند، به این روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برگشت پذیر می گوییم و در حالت دیگری جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری که سرمایه گذاری غیر قابل برگشت گفته می شود، پس از تعیین مبلغ مورد نظر از طرف دولت و پرداخت شخص اقامت دائم به فرد داده شده ولی هزینه بازگشت نمیابد و طبیعتا مبلغ سرمایه گذاری نیز بیشتر از حالت قبل می باشد.

 

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری پس از گذشت سه سال اقامت در آلمان منجر به اقامت دائم آلمان می شود. البته اگر سرمایه گذاری یا ثبت شرکت در آلمان با موفقیت روبرو باشد به اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری دست پیدا می کنید. به این منظور باید مالیاتتان به دولت را به موقع پرداخت کرده باشید.

 

 

ابر کلمات کلیدی :

سرمایه گذاری در آلمان , مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری , اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری , اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری , شرایط اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری , اقامت آلمان با سرمایه گذاری , اقامت در آلمان با سرمایه گذاری , سرمایه گذاری المان , سرمایه گذاری در آلمان , سرمایه گذاری در آلمان و اقامت , مهاجرت سرمایه گذاری آلمان , ویزای سرمایه گذاری آلمان , سرمایه گذاری در بورس آلمان , قوانین سرمایه گذاری در آلمان , بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری , خرید سهام در المان , مهاجرت از طریق سرمایه گذاری , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به المان از طریق سرمایه گذاری , مهاجرت به آلمان با سرمایه گذاری , ارزانترین کشور در تحصیل و سرمایه گذاری , مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری 2018

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۵۷
signcompany.ir

کار در آلمان

آلمان یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط اقتصادی و بازار کار مناسب مورد توجه متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف در سراسر دنیا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار قرار می گیرد. جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار راه های متعددی وجود دارند که به بررسی آنها می پردازیم :

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

پس از اتمام تحصیلات در این کشور مشغول به کار شوید

در این مورد شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار  می تواند قبل از اتمام دوره ی تحصیلی و ابطال ویزای تحصیلی اش، شغل کاملا مرتبط با رشته ی خود را پیدا کند و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نماید، که پس از گذشت 4 سال کاری و پرداخت مالیات به دولت می تواند درخواست اقامت دائم دهد.

 

پیشنهاد کاری(Job offer) جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

اگر شرکت یا کارفرمایی در کشور آلمان به متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار پیشنهاد کاری دهد، شخص حدودا 3 ماه فرصت دارد تا خود را به آلمان رسانده و در صورت تایید نهایی و گرفتن کار می تواند پس از 4 سال درخواست اقامت دائم دهد، که پروسه ی اخذ پیشنهاد شغلی به این آسانی نبوده و ابتدا شرکت آلمانی پست مد نظر را در روزنامه این کشور آگهی می کند تا در صورت یافتن فرد آلمانی پست را به او دهند ، اگر کسی برای استخدام پیدا نشد سپس چندین بار در اتحادیه اروپا آگهی تکرار شده و باز هم اگر پست خالی ماند پیشنهاد شغلی به فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار داده می شود.

 

ویزای Job seeker  یا جستجوی کار جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق کار که می خواهند برای کار در آلمان اقدام نمایند در صورت داشتن شرایط و صلاحیت لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار می توانند برای ویزای جست و جوی کار درخواست دهند. پروسه ی اخذ ویزا به این صورت است که با توجه به مدرک تحصیلی و سابقه ی کاری شما، فرصتی شش ماهه برای پیدا کردن شغل مد نظر در همان زمینه جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار به شما داده می شود. در صورتی که بتوانید کارفرمای مورد نظرتان را پیدا کنید می توانید در این کشور بمانید و حدودا دو سال پس از مهاجرت به آلمان از طریق کار می توانید   blue card آلمان را دریافت نمایید.

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

مدارک لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_ داشتن حداقل مدرک لیسانس در زمینه ی شغلی مد نظر جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_ داشتن سابقه ی کاری حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با مدرک تحصیلی جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_ سن زیر 40 سال جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_ مدرک زبان آلمانی یا آیلتس (اگر شغل مد نظرشان به زبان انگلیسی ارائه شود) جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

مطالعه مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می گردد :

مهاجرت به اتریش از طریق کار

مهاجرت به هلند از طریق کار

 

کلیدواژه ها : مهاجرت به آلمان از طریق کار , کار در آلمان برای ایرانیان , پذیرش نیروی کار در آلمان , شرایط کار در آلمان برای ایرانیان , کار در آلمان برای پناهندگان , تجربه کار در آلمان , ویزای کار آلمان 2018 , مراحل دریافت ویزای کار آلمان , قانون جدید کار در آلمان , ویزای جستجوی کار آلمان , ویزای کار آلمان , ویزای جست و جوی کار آلمان , ویزای job seeker آلمان , مهاجرت به المان از طریق کار پرستاری , مهاجرت به آلمان از طریق کاریابی , مهاجرت به آلمان از طریق کارآفرینی , مهاجرت به المان از طریق کار , شرایط مهاجرت به آلمان از طریق کار , مهاجرت به آلمان از طریق بلو کارت , کار در آلمان 2019 , کار در آلمان وزارت کار , کار در آلمان برای پناهندگان , جاب سیکر آلمان , شرایط جاب سیکر آلمان , ویزای جاب سیکر آلمان , شرایط ویزای جاب سیکر آلمان , تجربه ویزای جاب سیکر آلمان , جستجوی کار در آلمان , جست و جوی کار در آلمان , ویزا جستجو کار آلمان , مدارک مورد نیاز برای ویزای جستجوی کار آلمان , کار در آلمان بدون مدرک دانشگاهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۲۱
signcompany.ir

تحصیل در فرانسه

 

به طور کلی می توان گفت که کشور فرانسه یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط مناسب طیف وسیعی از دانشجویان را جهت مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل به سمت خود جذب می کند. در این مطلب سعی می شود تا به شرایط متقاضیان ادامه تحصیل در این کشور به طور جامع بپردازیم تا داوطلبان عزیز مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل بتوانند با دید وسیع و عمیق تر ، انتخاب درستی داشته باشند.
تحصیلات در اکثر رشته ها برای مقطع لیسانس در این کشور مدت زمان کمتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد که این مدت حدودا سه سال می باشد.برای مقاطع کارشناسی ارشد این دوره یک ساله و دوره ی دکترا سه ساله می باشد که یکی از برتری های جذاب این کشور برای مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل محسوب می گردد.

 

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل


 

زبان برای مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

در مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل، اگر شما مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی هستید با توجه به اینکه این مقطع به زبان فرانسوی در این کشور تدریس می گردد ملزم به ارائه مدرک زبان فرانسوی می باشید ولی دردوره های کارشناسی ارشد و دکترا امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد که در صورت اخذ چنین تصمیمی نیاز به اثبات توانایی خود در تسلط به زبان انگلیسی دارید که این موضوع از طریق اخذ مدرک آیلتس ممکن می شود.که معمولا در مقاطع کارشناسی ارشد نمره ای بین 6 تا 6.5 وبرای مقاطع دکترا 6.5 تا 7 مورد نیاز است.


هزینه های زندگی در مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

یکی دیگر ازجاذبه های این کشور جهت مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل امکان کار دانشجویی در هفته می باشد که دانشجویان مقطع کارشناسی 10 ساعت،کارشناسی ارشد 20 ساعت و دانشجویان دکترا 30 ساعت در هفته اجازه ی کار دانشجویی خواهند داشت (حداکثر ۹۶۴ ساعت در سال) ، معادل با ۶۰ درصد ساعات کار تمام وقت ،که در ازای آن حقوقی معادل با ساعتی 8 تا 10 یورو دریافت می کنند.این هزینه با توجه به نوع زندگی شخص (شهری که برای زندگی انتخاب می کند) می تواند بخشی ازهزینه های فرد را جهت مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل تامین کند.
با توجه به اطلاعات دریافتی از سفارت فرانسه، میانگین هزینه های یک دانشجو در پایتخت این کشور به صورت ماهیانه 1100 یورو و برای شهرهای دیگر 800 یورو می باشد.


 
هزینه ی تحصیل جهت مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

همانطور که می دانید هزینه ی تحصیل در این کشور در دانشگاه های دولتی به دلیل عهده دار شدن بخشی از هزینه ها توسط دولت رایگان می باشد و سالانه حدودا 10.000 یورو در ازای هردانشجو و رشته به دانشگاه ها پرداخت می گردد.


محدودیت سنی برای مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

متقاضیان دانشگاه ها و کالج های فرانسوی می توانند در تمام سنین بدون هیچ گونه محدودیت سنی برای مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل و برخورداری از تحصیل رایگان در این کشور درخواست دهند.


ویزای همراه برای دانشجویان در مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

ویزای همراه به همسر و فرزندان زیر 18 سال تعلق می گیرد (مادر،خواهر و برادر همراه محسوب نمی شوند) که در این صورت دانشجو باید برای مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل حداقل اقامت موقت یکساله داشته باشد و برای تامین بودجه ی مالی مورد نیاز خانواده در آمد کافی در فرانسه داشته باشد و یا حساب مالی ارائه دهد.

 

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل


آب و هوای فرانسه برای مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

فرانسه کشوری است که اکثر خاک جغرافیایی آن در اروپای غربی واقع شده، و دارای چهار فصل می باشد. می توان گفت به نسبت آب و هوایی معتدل که زمستانی نه با سرمای زیاد و بهاری دلنشین را داراست و با توجه به وسعتی که دارد بزرگترین کشور محدوده ی اروپای غربی می باشد . با مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل در شهرهای مختلف این کشور آب و هوای متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

 

ممکن است به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید :

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به چین از طریق تحصیل

 

کلیدواژه ها : مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل , ویزای تحصیلی فرانسه , ویزای دانشجویی فرانسه , اقامت فرانسه از طریق تحصیل , مهاجرت به فرانسه برای تحصیل , ادامه تحصیل در فرانسه , شرایط تحصیل در فرانسه , مهاجرت تحصیلی به فرانسه , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت از طریق تحصیل به فرانسه , شرایط تحصیل در فرانسه 2018 , اعزام دانشجو به فرانسه , تحصیل در فرانسه با مدرک دیپلم , تحصیل در فرانسه پزشکی , هزینه تحصیل در فرانسه , مشاوره تحصیل در فرانسه , تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی , شرایط سنی تحصیل در فرانسه , تحصیل در فرانسه 2019 , تحصیل در فرانسه یا آلمان , تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان , تحصیل پزشکی در فرانسه , شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل , شرایط تحصیل در فرانسه 2017

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۳۹
signcompany.ir

سرمایه گذاری کانادا

 

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

 

شرایط گرفتن اقامت دائم در مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری از طریق ویزای سرمایه گذار (Investor visa)
با توجه به این که گرفتن اقامت دائم و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری بصورت دائم بسته شده، دیگر این امکان وجود نخواهد داشت که فرد بتواند از طریق سرمایه گذاری محض، جهت گرفتن اقامت دائم اقدام کند. از این رو، افراد می توانند با اقدام در برنامه استانی مهاجر پذیری یا PNP نسبت به مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند. در حال حاضر دو استان زیر دارای برنامه های ویزای سرمایه گذاری هستند :


- زیرشاخه بیزینس برنامه مهاجرتی استان اونتاریو (OINP)

- زیرشاخه بیزینس برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا

 

 

بیزینس برنامه مهاجرتی استان اونتاریو (OINP) جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

مزیت بزرگ برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در این استان این است که در صورت پذیرفته شدن درخواست شما برای ثبت نام در برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، به کارمندان درجه یک شما نیز اجازه درخواست ویزای کار و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری داده می شود.

 

انواع مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان اونتاریو

در حالت کلی، شما در سه حالت می توانید در برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان اونتاریو فعالیت کنید :

1. فعالیت شرکتی

پیش نیازها:

- شرکت شما حداقل به فاصله 36 ماه از زمان ثبت درخواست مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری باید به ثبت رسمی رسیده باشد.

- از لحاظ ساختار و پیکربندی، شرکت های زیر واجد شرایط برای شروع به فعالیت در برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری هستند:

-- شرکت های سهامی عام

-- شرکت های تضامنی و موسسات انفرادی

-- شرکت های شراکتی

 

2. فعالیت سرمایه گذاری

پیش نیازها:

- سرمایه ای به میزان حداقل 5 میلیون دلار کانادا باید توسط شرکت شما وارد سیستم مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری شود یا یک بیزینس فعال را خریداری نمایید.

- سرمایه موجود جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری باید از راه های قانونی به دست آمده باشد.

- فعالیت سرمایه گذاری شما باید توان ایجاد سودآوری چشمگیر در اقتصاد اونتاریو را داشته باشد.

 

3. فعالیت اشتغال زایی

پیش نیازها:

- در ازای هر یک از کارمندان اصلی متقاضی کار، شرکت می بایست برای شهروندان کانادایی یا افراد مقیم دائم این کشور 5 شغل تمام وقت و دائم ایجاد کند.

- مشاغل ایجاد شده باید با حقوق و مزایا همراه باشند. میزان دستمزد نیز باید با استانداردهای شغل مربوطه همخوانی داشته باشد.

 

پیش نیازهای کلی جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان اونتاریو:

شرکت می بایست پیش نیازهای زیر را علاوه بر موارد ذکر شده جهت ورود به برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان اونتاریو رعایت کند:

- بین شرکت مادر و بیزینس جدید شما در اونتاریو جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری باید ارتباط واضح و مشخصی وجود داشته باشد.

- بیزینس جدید باید از راه فروش کالا یا ارائه خدمات سودآوری داشته باشد.

- درآمد اولیه شرکت باید از راه درآمد فعال باشد.

- شرکت جدید جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری باید با قوانین و مقررات و مجوزهای کشور کانادا همخوانی ونیز قوانین کار این کشور همسویی داشته باشد. در صورتی که متمایل به خرید یک شرکت جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری هستید، آن شرکت باید در اونتاریو و بر اساس قوانین آن به ثبت رسمی رسیده باشد.

- شرکت جدید باید به عنوان یک بیزینس دائم به ثبت برسد.

- هر سرمایه گذار طرف سوم باید سرمایه گذار با ماهیت واقعی باشد.

- یک طرح بیزینسی (business plan) حتما باید ارائه شود.

 

بیزینس برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

این استان دارای دو راه برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است: گرفتن اقامت از طریق کارآفرینی و از طریق سرمایه گذاری در بخش کشاورزی. همانطور که از اسامی این دو روش پیداست، افرادی که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و گرفتن اقامت از طریق کارآفرینی هستند، می توانند بیزینس خود را در نواحی شهرنشین و مرکزی مانیتوبا شروع کرده یا یک بیزینس فعال را خریداری کنند. در مقابل، افرادی که متمایل به مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در بخش کشاورزی هستند می توانند فعالیت و مدیریت کشاورزی خود را در نواحی غیرشهری مانیتوبا آغاز کنند.

 

 

مطالعه مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می گردد :

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

 

کلیدواژه ها : سرمایه گذاری در کانادا , مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری , سرمایه گذاری در کانادا 2019 , سرمایه گذاری در بورس کانادا , سرمایه گذاری در بانک کانادا , سرمایه گذاری در ونکوور کانادا , سرمایه گذاری در کبک کانادا , سرمایه گذاری در کشور کانادا , ویزای سرمایه گذاری کانادا 2018 , سرمایه گذاری در کانادا 2018 , اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری 2018 , مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2018 , انواع سرمایه گذاری در کانادا , اقامت سرمایه گذاری کانادا 2018 , فرصتهای سرمایه گذاری در کانادا , مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2017 , مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استانی , مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک , مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2019 , مهاجرت به کانادا , مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا , سرمایه گذاری کانادا 2019 , سرمایه گذاری کانادا 2018 , سرمایه گذاری کانادا بریتیش کلمبیا , سرمایه گذاری کانادا اقامت , سرمایه گذاری کانادا مهاجرت , مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک , مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری فدرال , مهاجرت با سرمایه گذاری در کانادا , اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری , اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری , اقامت کانادا با سرمایه گذاری , اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری , اقامت کانادا با سرمایه گذاری , اقامت در کانادا با سرمایه گذاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۳۲
signcompany.ir